Komuniti Rider Moped Malaysia

// Selamat Datang Ke Forum MRC (Moped Riders Community) // Selamat Berforum dan berkongsi memberi info permotoran dll yang berilmiah.... Sharing is caring ;-)

Moped Riders Community

.: SELAMAT DATANG KE MRC :.

    Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Share

    kInOzAwA
    MRC VVIP
    MRC VVIP

    Posts : 1503
    Reputation : 2
    Join date : 29/06/2009
    Age : 37
    Location : Göteborg, Sweden & K. Terengganu

    Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by kInOzAwA on Mon 06 Jul 2009, 9:22 am

    ape cer bukit tinggi dah takde org meleper lagi ker? sambil meleper tu bleh berenti tgk arnab sama pi makan kat restoran jepun kek atas tu... lepas tu posing sat kat rumah jepun sambil tgk ikan koi berenang... huuhuhuhuuhu... Razz

    pastu dah bosan pi lak tgk istana sambil tgk badut melawak kat dalam kota... mcm kota eropah lama-lama.... lol!


    _________________





    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Mon 06 Jul 2009, 9:39 am

    jom la meleper kat bkt tggi sabtu ni...11 julai...
    ada sapa2 nk g?

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Mon 06 Jul 2009, 10:30 am

    ala...sabtu nk balik rombau la plak....ahad xblh ker?

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Mon 06 Jul 2009, 11:52 am

    ahd xleh...aku dah smpi kg kot...hahaha...temerloh...bandar ikan patin..
    nyam..nyam..

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Mon 06 Jul 2009, 12:01 pm

    adessss....

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Mon 06 Jul 2009, 12:03 pm

    xpe...ko lain kali...

    yg lain2?
    sapa2 nk naik mleper??

    lai..lai...

    LuckyBoy34
    Moderator Bengkel & Modifikasi
    Moderator Bengkel & Modifikasi

    Posts : 157
    Reputation : 1
    Join date : 01/07/2009
    Age : 32
    Location : Kuala Lumpur-Gombak-Petaling Jaya

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by LuckyBoy34 on Mon 06 Jul 2009, 7:09 pm

    kInOzAwA wrote:ape cer bukit tinggi dah takde org meleper lagi ker? sambil meleper tu bleh berenti tgk arnab sama pi makan kat restoran jepun kek atas tu... lepas tu posing sat kat rumah jepun sambil tgk ikan koi berenang... huuhuhuhuuhu... Razz

    pastu dah bosan pi lak tgk istana sambil tgk badut melawak kat dalam kota... mcm kota eropah lama-lama.... lol!

    nie tanya je atau ko nk ajak org naik@meleper????
    bak kata kapan mlm smlm.........APAKAH FUNGSI FOOTREST DI MOTOR ANDA?????
    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


    _________________
    It's Not What You Ride,It's How You Ride!!!!

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Mon 06 Jul 2009, 7:18 pm

    saya pkai footrest jerk...tp xpandai meleper pun...nk kena bukak ker? lol! lol!

    LuckyBoy34
    Moderator Bengkel & Modifikasi
    Moderator Bengkel & Modifikasi

    Posts : 157
    Reputation : 1
    Join date : 01/07/2009
    Age : 32
    Location : Kuala Lumpur-Gombak-Petaling Jaya

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by LuckyBoy34 on Mon 06 Jul 2009, 7:21 pm

    ko pkai aku taw ape sebab.......mtor ko lowet kn???
    kang sangkut bonggol lak stand standart........hahahhahahahahahaaa


    _________________
    It's Not What You Ride,It's How You Ride!!!!

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Tue 07 Jul 2009, 5:20 am

    jom r naik....n mleper..
    sabtu pagi jam 9 dah grk..

    aku kalu rmai smangat la...kalu 2 org je...mls la plak..

    bkn apa..sbb aku trs nk shoot tmerloh...ada hal...tp nk p asah lutut dulu..ngee...

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Tue 07 Jul 2009, 6:34 pm

    LuckyBoy_YaYa34 wrote:ko pkai aku taw ape sebab.......mtor ko lowet kn???
    kang sangkut bonggol lak stand standart........hahahhahahahahahaaa


    confirm arrr...berat saya jerk dah 110kg...blm lg masuk berat moto...confirm sangkut...

    LuckyBoy34
    Moderator Bengkel & Modifikasi
    Moderator Bengkel & Modifikasi

    Posts : 157
    Reputation : 1
    Join date : 01/07/2009
    Age : 32
    Location : Kuala Lumpur-Gombak-Petaling Jaya

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by LuckyBoy34 on Tue 07 Jul 2009, 6:55 pm

    Chi Kent wrote:
    LuckyBoy_YaYa34 wrote:ko pkai aku taw ape sebab.......mtor ko lowet kn???
    kang sangkut bonggol lak stand standart........hahahhahahahahahaaa


    confirm arrr...berat saya jerk dah 110kg...blm lg masuk berat moto...confirm sangkut...

    yela tu....heheheee,aku main2 jela....saje nk bahan kino


    _________________
    It's Not What You Ride,It's How You Ride!!!!

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Tue 07 Jul 2009, 6:58 pm

    huhuhu...igt aku sorg kena...

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Wed 08 Jul 2009, 8:23 am

    ada yg nk naik ke?

    jem
    KameraMan MRC
    KameraMan MRC

    Posts : 655
    Reputation : 3
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : son of dick port-maju la wangsa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jem on Wed 08 Jul 2009, 8:57 am

    hohohohoohh...sape yg nek???

    nk ikot bole??? hahha

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Wed 08 Jul 2009, 9:08 am

    no komen...hhuuhu...

    jem
    KameraMan MRC
    KameraMan MRC

    Posts : 655
    Reputation : 3
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : son of dick port-maju la wangsa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jem on Wed 08 Jul 2009, 9:09 am

    apsal ko no komen plak??

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Wed 08 Jul 2009, 10:06 am

    ntah...ko kan blom sembuh...xkan nak naik lg kot...
    moto dah ok ker?

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Wed 08 Jul 2009, 11:15 am

    biler nk naik bukit tinggi...?xpenah naik nie

    jahat4683
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1400
    Reputation : 0
    Join date : 01/07/2009
    Age : 66
    Location : gua musang,kuala krai,tanah merah,pasir mas,kulai,jitra,permatang pauh,kg pasir

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jahat4683 on Wed 08 Jul 2009, 11:22 am

    jom la naek bkt tinggi sabtu nie.

    kInOzAwA
    MRC VVIP
    MRC VVIP

    Posts : 1503
    Reputation : 2
    Join date : 29/06/2009
    Age : 37
    Location : Göteborg, Sweden & K. Terengganu

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by kInOzAwA on Thu 09 Jul 2009, 7:16 am

    LuckyBoy34 wrote:
    Chi Kent wrote:
    LuckyBoy_YaYa34 wrote:ko pkai aku taw ape sebab.......mtor ko lowet kn???
    kang sangkut bonggol lak stand standart........hahahhahahahahahaaa


    confirm arrr...berat saya jerk dah 110kg...blm lg masuk berat moto...confirm sangkut...

    yela tu....heheheee,aku main2 jela....saje nk bahan kino



    oittt siut ko black.. aku pakai futrest pasal aku nak habaq org yg aku mampu beli footrest tu.... wakakakkakakakkakakkakakakkakakakkaa...... lol! lol!


    _________________





    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Thu 09 Jul 2009, 10:22 am

    bukit tggi ride
    sabtu 11 julai 2009
    9 pagi bertolak dari bhp lps tol gombak

    leh x?
    stuju?

    Zul.Caffan.Su-47
    MRC VVIP
    MRC VVIP

    Posts : 1859
    Reputation : 3
    Join date : 29/06/2009
    Age : -7680

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Zul.Caffan.Su-47 on Thu 09 Jul 2009, 10:44 am

    HMMMM HMMMMM HMMMMM
    nak keje ke nak leper nak keje ke nak leper.. isk!


    _________________
    BRT-MDS-PWK-CMS-FAITO-YAMAHA THAI-TKR-RB-BATLAX-SOYCO-SSS-UMA RACING-X1R-RIMULAR3X-JTX-RACING BEE-KOSO-DEFI-CAP AYAM




    yanmokhtar
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 554
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009
    Age : 48
    Location : tmn melawati

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by yanmokhtar on Thu 09 Jul 2009, 10:55 am

    nak tkar taya ke tak nak nak tukar taya ke tak nak nak tukar taya ke tak nak

    Zul.Caffan.Su-47
    MRC VVIP
    MRC VVIP

    Posts : 1859
    Reputation : 3
    Join date : 29/06/2009
    Age : -7680

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Zul.Caffan.Su-47 on Thu 09 Jul 2009, 10:58 am

    yanmokhtar wrote:nak tkar taya ke tak nak nak tukar taya ke tak nak nak tukar taya ke tak nak

    erkkk
    lain mcm ayat nih
    mcm perli org sekeliling je nih!

    Razz


    _________________
    BRT-MDS-PWK-CMS-FAITO-YAMAHA THAI-TKR-RB-BATLAX-SOYCO-SSS-UMA RACING-X1R-RIMULAR3X-JTX-RACING BEE-KOSO-DEFI-CAP AYAM




    Sponsored content

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sponsored content Today at 9:02 am


      Current date/time is Sun 11 Dec 2016, 9:02 am