Komuniti Rider Moped Malaysia

// Selamat Datang Ke Forum MRC (Moped Riders Community) // Selamat Berforum dan berkongsi memberi info permotoran dll yang berilmiah.... Sharing is caring ;-)

Moped Riders Community

.: SELAMAT DATANG KE MRC :.

    Jom tengok Avatar

    Share

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Jom tengok Avatar

    Post by sahar on Wed 23 Dec 2009, 10:14 am

    saper dah p tengok,,,,mcm mane citer dier ok x?
    [URL=http://img693.imageshack.us/i/3avatar200900.jpg/][IMG]http://img693.imageshack.us/img693/2006/3avatar200900.jpg[/IMG][/URL]

    AwEk$ S@kti
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1252
    Reputation : 4
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : suka Hati akulah.....

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by AwEk$ S@kti on Wed 23 Dec 2009, 10:26 am

    huhu tentulah okies......tapi aku tak nak tgk Avatar biasa...
    aku nak tgk AVATAR 3D


    _________________
    Dear Friends

    Most of us no longer active in forum..
    we now using Facebook group..
    come and join us at MRC & RMC group at Facebook..

    see you..

    Kepada rakan-rakan yang terhormat

    Kebanyakkan kami tidak lagik menggunakan forum untuk berkomunikasi..
    kami banyak berkomunikasi di Group FB.
    so jumpa di sana...

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by sahar on Wed 23 Dec 2009, 11:09 am

    mlm ni aku p tgok avatar 3d kat madvly

    AwEk$ S@kti
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1252
    Reputation : 4
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : suka Hati akulah.....

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by AwEk$ S@kti on Wed 23 Dec 2009, 11:15 am

    woitt kau dah beli tiket ker??
    hmm kalau tak beli skg alamatnya melepas ar....


    _________________
    Dear Friends

    Most of us no longer active in forum..
    we now using Facebook group..
    come and join us at MRC & RMC group at Facebook..

    see you..

    Kepada rakan-rakan yang terhormat

    Kebanyakkan kami tidak lagik menggunakan forum untuk berkomunikasi..
    kami banyak berkomunikasi di Group FB.
    so jumpa di sana...

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by sahar on Wed 23 Dec 2009, 11:17 am

    blom lagi...lo yer ker..ramai la pulak org nak tgok..

    AwEk$ S@kti
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1252
    Reputation : 4
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : suka Hati akulah.....

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by AwEk$ S@kti on Thu 24 Dec 2009, 12:15 pm

    beb dapat tak tgk semalam huhuhuhu


    _________________
    Dear Friends

    Most of us no longer active in forum..
    we now using Facebook group..
    come and join us at MRC & RMC group at Facebook..

    see you..

    Kepada rakan-rakan yang terhormat

    Kebanyakkan kami tidak lagik menggunakan forum untuk berkomunikasi..
    kami banyak berkomunikasi di Group FB.
    so jumpa di sana...

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by sahar on Tue 29 Dec 2009, 6:33 am

    waaa best woooo avater...rugi la korg kalau x tengok......aku p tengok kat ampang jer yg 3d punya semua penoh,,,,

    AwEk$ S@kti
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1252
    Reputation : 4
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : suka Hati akulah.....

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by AwEk$ S@kti on Wed 30 Dec 2009, 9:56 am

    sahar wrote:waaa best woooo avater...rugi la korg kalau x tengok......aku p tengok kat ampang jer yg 3d punya semua penoh,,,,


    tul tu sapa tak tgk rugi...aku nak tgk 3D lak tapi esok huhuhuhu


    _________________
    Dear Friends

    Most of us no longer active in forum..
    we now using Facebook group..
    come and join us at MRC & RMC group at Facebook..

    see you..

    Kepada rakan-rakan yang terhormat

    Kebanyakkan kami tidak lagik menggunakan forum untuk berkomunikasi..
    kami banyak berkomunikasi di Group FB.
    so jumpa di sana...

    Sponsored content

    Re: Jom tengok Avatar

    Post by Sponsored content Today at 1:09 pm


      Current date/time is Tue 06 Dec 2016, 1:09 pm