Komuniti Rider Moped Malaysia

// Selamat Datang Ke Forum MRC (Moped Riders Community) // Selamat Berforum dan berkongsi memberi info permotoran dll yang berilmiah.... Sharing is caring ;-)

Moped Riders Community

.: SELAMAT DATANG KE MRC :.

    Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Share

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Wed 19 Aug 2009, 4:42 am

    hahahha...box lg xblh...bergoncang plak nnt

    evirob
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 513
    Reputation : 1
    Join date : 06/07/2009
    Location : KosaNostraDamansara

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by evirob on Wed 19 Aug 2009, 5:22 am

    hohohoho..panjang jer akal....

    tapi mesty ader org nek training gak time bulan pose nty kn...

    cam best gak berbuka dkt kwsn tanah tinggi nie..hehe Razz

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Wed 19 Aug 2009, 5:40 am

    mmg best 2....berbuka kat atas saner sejuk ajer.... What a Face What a Face

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Wed 19 Aug 2009, 5:42 am

    betol tu.. mmg bes. sahur kat tpt tinggi pon bes jugak...

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Wed 19 Aug 2009, 5:45 am

    ahhaha
    dah buke nak sahur lak.,,,,hakahk ok 2...kiter overnight jer la kat saner..... lol!

    ghetto
    Moderator Sembang Kosong -> Rider Kelajuan Kilat
    Moderator Sembang Kosong -> Rider Kelajuan Kilat

    Posts : 2129
    Reputation : 1
    Join date : 01/07/2009
    Location : taMan Melati - Teluk Mak Intan

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by ghetto on Thu 20 Aug 2009, 1:44 am

    overnight kat sana???ape aktiviti mlm??berzikir???merenung ciptaan ilhai..muhasabah diri..hehehe

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Thu 20 Aug 2009, 2:25 am

    aper kata kite buat...

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Thu 20 Aug 2009, 5:12 am

    bes jugak tu... tp nak simpan bajet raya la...
    sahur kat sana pon ok jer...

    jahat4683
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1400
    Reputation : 0
    Join date : 01/07/2009
    Age : 66
    Location : gua musang,kuala krai,tanah merah,pasir mas,kulai,jitra,permatang pauh,kg pasir

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jahat4683 on Thu 20 Aug 2009, 5:17 am

    kte qiamulail la cr malam lailatul qadar Very Happy

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Thu 20 Aug 2009, 5:20 am

    wah nak qiamulai kat saner la pulak Razz

    jahat4683
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1400
    Reputation : 0
    Join date : 01/07/2009
    Age : 66
    Location : gua musang,kuala krai,tanah merah,pasir mas,kulai,jitra,permatang pauh,kg pasir

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jahat4683 on Thu 20 Aug 2009, 6:07 am

    yelah kt sana kan tinggi so kt sana la dorang sampai dl heheh..

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Thu 20 Aug 2009, 6:12 am

    ish x baik la mempersendakan...

    jahat4683
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1400
    Reputation : 0
    Join date : 01/07/2009
    Age : 66
    Location : gua musang,kuala krai,tanah merah,pasir mas,kulai,jitra,permatang pauh,kg pasir

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jahat4683 on Thu 20 Aug 2009, 6:58 am

    eheheh...

    so sape lg join ride n sahur kat sana ari sabtu nnt?

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Thu 20 Aug 2009, 7:08 am

    yg tu x sure... smlm dah ajak. pegi pas HH ngan dak RMC kat sentul tu. saper yg nak join jom jer la sahur kat awana ramai2....

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Thu 20 Aug 2009, 7:11 am

    sabtu nie?
    adesss
    keje mlm la plak

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Thu 20 Aug 2009, 7:14 am

    lor yer ker....
    sampai bilernyer keje malam dik oi... biler nyer cuti...

    jahat4683
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1400
    Reputation : 0
    Join date : 01/07/2009
    Age : 66
    Location : gua musang,kuala krai,tanah merah,pasir mas,kulai,jitra,permatang pauh,kg pasir

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jahat4683 on Thu 20 Aug 2009, 7:23 am

    adui ko nie alwez fail laa..

    ko 1st pose xblk johor ke?

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Thu 20 Aug 2009, 7:26 am

    mggu lagi 1 la mggu ni ramai yg balik sahur ngan kuager daaaa lol!

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Thu 20 Aug 2009, 10:43 am

    x per nanti buat lg... Very Happy

    jahat4683
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1400
    Reputation : 0
    Join date : 01/07/2009
    Age : 66
    Location : gua musang,kuala krai,tanah merah,pasir mas,kulai,jitra,permatang pauh,kg pasir

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jahat4683 on Thu 20 Aug 2009, 11:22 am

    tgkla blk kg dgn apa..

    kalo aku xdaya nk blk dgn moto time pose..

    mest xpose kalo blk kg gak huhu..

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Thu 20 Aug 2009, 12:19 pm

    JAUH SGT KER KG KO JAHAT...

    Sp33d3r
    Expert MRC
    Expert MRC

    Posts : 1589
    Reputation : 1
    Join date : 04/08/2009
    Age : 34
    Location : Keramat

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sp33d3r on Thu 20 Aug 2009, 12:21 pm

    jauh la kot...

    jem
    KameraMan MRC
    KameraMan MRC

    Posts : 655
    Reputation : 3
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : son of dick port-maju la wangsa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jem on Thu 20 Aug 2009, 3:25 pm

    jauh tuu!!! haha..

    ps:ape yg jauh?

    GanahSokmo
    Emperor Of Spammers
    Emperor Of Spammers

    Posts : 918
    Reputation : 0
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by GanahSokmo on Thu 20 Aug 2009, 5:52 pm

    kalau jauh, kite g awana pas tu g bukit tinggi....

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Thu 20 Aug 2009, 5:58 pm

    biler tue?

    Sponsored content

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sponsored content Today at 3:25 am


      Current date/time is Mon 05 Dec 2016, 3:25 am