Komuniti Rider Moped Malaysia

// Selamat Datang Ke Forum MRC (Moped Riders Community) // Selamat Berforum dan berkongsi memberi info permotoran dll yang berilmiah.... Sharing is caring ;-)

Moped Riders Community

.: SELAMAT DATANG KE MRC :.

    Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Share

    roxxapy
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 356
    Reputation : 0
    Join date : 16/07/2009
    Location : BALING KEDAH TO PANTAI DALAM

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by roxxapy on Wed 30 Dec 2009, 9:09 am

    aku pun....

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Wed 30 Dec 2009, 10:38 am

    dukacita dimaklumkan aku xleh g..sbb kene keje jumat,sabtu n ahad ni...adehhhhh....

    maximus4617
    Moderator Aktiviti MRC
    Moderator Aktiviti MRC

    Posts : 1592
    Reputation : -3
    Join date : 15/08/2009
    Age : 30
    Location : Dimana ade koner,disitu ade aku...

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by maximus4617 on Wed 30 Dec 2009, 11:09 am

    ala....

    raimirahim
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 823
    Reputation : 0
    Join date : 06/07/2009
    Age : 31

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by raimirahim on Wed 30 Dec 2009, 5:55 pm

    huhu..next time..

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Thu 31 Dec 2009, 3:28 am

    tggu aku balik la....

    roxxapy
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 356
    Reputation : 0
    Join date : 16/07/2009
    Location : BALING KEDAH TO PANTAI DALAM

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by roxxapy on Tue 05 Jan 2010, 9:19 am

    phenom_black wrote:dukacita dimaklumkan aku xleh g..sbb kene keje jumat,sabtu n ahad ni...adehhhhh....

    ovet time giler tak hinggat..bulan nie blh beli suit dainese tu pakai duit ot saja..

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Tue 05 Jan 2010, 11:29 am

    hahaha....sut dainese ek...
    bkn ko xtau aku sambung blaja...byk pkai duit yuran blablabla...
    honda jerung tu lg...umah lg...haaa...

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Tue 05 Jan 2010, 11:37 am

    tggu aku balik la...

    ghetto
    Moderator Sembang Kosong -> Rider Kelajuan Kilat
    Moderator Sembang Kosong -> Rider Kelajuan Kilat

    Posts : 2129
    Reputation : 1
    Join date : 01/07/2009
    Location : taMan Melati - Teluk Mak Intan

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by ghetto on Tue 05 Jan 2010, 11:18 pm

    aku xpernag pegi,,asal org ajak je,,bnyak alasan yg aku bg,,ahaha,padan muke aku doh doh

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Wed 06 Jan 2010, 11:07 pm

    thanx to all yg join ride genting lps tts mlati...korang mmg terbaik....

    roxxapy
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 356
    Reputation : 0
    Join date : 16/07/2009
    Location : BALING KEDAH TO PANTAI DALAM

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by roxxapy on Fri 08 Jan 2010, 6:06 am

    diz wek dani ngn poji ajak bukit jum..

    Zul.Caffan.Su-47
    MRC VVIP
    MRC VVIP

    Posts : 1859
    Reputation : 3
    Join date : 29/06/2009
    Age : -7680

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Zul.Caffan.Su-47 on Fri 08 Jan 2010, 6:44 am

    j0oooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmm aku dah ON Boikot sepang!


    _________________
    BRT-MDS-PWK-CMS-FAITO-YAMAHA THAI-TKR-RB-BATLAX-SOYCO-SSS-UMA RACING-X1R-RIMULAR3X-JTX-RACING BEE-KOSO-DEFI-CAP AYAM




    roxxapy
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 356
    Reputation : 0
    Join date : 16/07/2009
    Location : BALING KEDAH TO PANTAI DALAM

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by roxxapy on Fri 08 Jan 2010, 7:13 am

    awat boikot plak?bkn sbb harga naik tu kot?jgn boikot dlu bg aku try skali 2 then boikot larr..

    elite sudah kott

    phenom_black
    Senior MRC
    Senior MRC

    Posts : 1253
    Reputation : 1
    Join date : 30/06/2009

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by phenom_black on Fri 08 Jan 2010, 8:39 am

    adehhh..xpat la..
    flight 7am esk ke sawak...bertapa 10 hari..ahahah...

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Mon 11 Jan 2010, 4:33 am

    mggu ni kalau nak bukit bukit ajak la aku ya

    roxxapy
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 356
    Reputation : 0
    Join date : 16/07/2009
    Location : BALING KEDAH TO PANTAI DALAM

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by roxxapy on Tue 12 Jan 2010, 5:26 am

    wokey nk ajak dh nie..ready siap2..

    evirob
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 513
    Reputation : 1
    Join date : 06/07/2009
    Location : KosaNostraDamansara

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by evirob on Tue 12 Jan 2010, 7:46 am

    phenom_black wrote:flight 7am esk ke sawak...bertapa 10 hari..ahahah...

    roxxapy wrote:wokey nk ajak dh nie..ready siap2..

    haa..sementara rakan kita tu bertapa 10 hari apy ganti phenom incas ride bukit.. Very Happy Very Happy Very Happy

    Zul.Caffan.Su-47 : "ON" boikot Sepang?? huuhuuhu..

    jem
    KameraMan MRC
    KameraMan MRC

    Posts : 655
    Reputation : 3
    Join date : 30/06/2009
    Age : 31
    Location : son of dick port-maju la wangsa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by jem on Tue 12 Jan 2010, 9:00 am

    aku mebi nk polo la...heheeh


    _________________
    MARI2 TGK N TRY..XMAHAL, RM20 JE..MARI CUBA TGK!!

    http://www.marhaban2u.com/?ref=1689

    roxxapy
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 356
    Reputation : 0
    Join date : 16/07/2009
    Location : BALING KEDAH TO PANTAI DALAM

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by roxxapy on Tue 12 Jan 2010, 9:57 am

    apsal aku plak..ko lar afatt..wa folower jer

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Wed 13 Jan 2010, 5:49 am

    ok cun mmg siap tapi korg naik ari aper yeh..sabtu ni xleh p kuantan kenduri aloy,kalu ahad tu boleh la

    maximus4617
    Moderator Aktiviti MRC
    Moderator Aktiviti MRC

    Posts : 1592
    Reputation : -3
    Join date : 15/08/2009
    Age : 30
    Location : Dimana ade koner,disitu ade aku...

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by maximus4617 on Thu 14 Jan 2010, 1:04 am

    jgn ckp2 tp muka xdo...mmg sentap la...hahahahah drool

    Chi Kent
    Chief Moderator
    Chief Moderator

    Posts : 3127
    Reputation : 9
    Join date : 02/07/2009
    Age : 30
    Location : Pinggiran Batu Cave,Gombak

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Chi Kent on Thu 14 Jan 2010, 2:47 am

    sentap??
    alamak...mcm jiran sebelah la plak sentap2 nie...


    _________________

    roxxapy
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 356
    Reputation : 0
    Join date : 16/07/2009
    Location : BALING KEDAH TO PANTAI DALAM

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by roxxapy on Thu 14 Jan 2010, 4:32 am

    xdo muka kena belanja santap..

    sahar
    Brader MRC
    Brader MRC

    Posts : 3762
    Reputation : 1
    Join date : 13/08/2009
    Age : 28
    Location : TeLoK iNTaN<>RaWaNG<>PeTaLiNG JaYa

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by sahar on Thu 14 Jan 2010, 5:49 am

    ado ponya.....ckp jer bila masa mane tempat waa trun SENTAP

    evirob
    Junior MRC
    Junior MRC

    Posts : 513
    Reputation : 1
    Join date : 06/07/2009
    Location : KosaNostraDamansara

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by evirob on Fri 15 Jan 2010, 12:34 pm

    Geng..jangan la sentap2...
    Bukit rider jiwa lereng...

    Jalan lama utk turun/naik bukit tinggi tu boleh lalu dah,cuma ada tong yang blocked jalan dekat starting ngn finishing jer.. Smile

    Sponsored content

    Re: Meleper dan bersiar-siar di bukit tinggi

    Post by Sponsored content Today at 1:11 pm


      Current date/time is Tue 06 Dec 2016, 1:11 pm